18 Tem 2014

Ressam Şenol SAK Balıklarını Fransa’da Sergiledi..

  Ressam Şenol SAK Balıklarını Fransa’da  Sergiledi..


Şenol Sak 29. Kişisel Resim Sergisi’ni Fransa’da açtı.. SAK,ın 13 Temmuz 2014 günü, Fransa ‘nın Toulouse kentinde bulunan “BERAT-Orange  Kültür Derneği” Sergi salonunda açılan sergisine Fransızlar yoğun ilgi gösterdi.
      Açılan serginin  kendisinin 29. ve Fransa’daki 2. Kişisel sergisi olduğunu belirten SAK şunları söyledi, “3 yıldan bu yana da  zaten Fransa’da yaz dönemi workshop çalışmaları yapıyorum.. Fransa’daki ilk sergimi 2012 yılında Toulouse yakınlarındaki Saint Frajue Resim Müzesinde açmıştım... Bu yılda, “Berat-Orange Kültür Derneği” tarafından davet edildim ve bu sergimi de onlar organize ettiler.. Akrilik tekniğinde, daha çok kare formatta 30 adet yine “Balık” konulu resmimi sergiliyorum.. Yabancılar, özellikle Fransızlar Resim Sanatına fazlasıyla ilgi gösteriyor. Sanatçı olarak her kesimden insanla kolayca etkileşim kurabiliyorsunuz. Ben gerek bu serginin görmüş olduğu ilgiden ve gerekse her yaz Fransa’da yaptığım sanatsal çalışmalardan oldukça memnunum” dedi...
       
     “Balık” konulu çalışmalarıyla tanınan Bolulu Ressam Şenol SAK, ın, Fransa’daki.. 29. Kişisel Sergisi, 13-18 Temmuz 2014 tarihleri arasında açık kalacak…